torstai 13. syyskuuta 2012

Laatukaupoilla!

sitä sitten oltiin taas shoppailukierroksella laatukaupoissa, kuvatodisteita alla:
 


 
ja tässä sitten illan tärkeät ja kaikinpuolin tarpeelliset tarkoin harkitut ostokset

 
tämä järkivalinta jäi taas autoilevan ihmisen tavaratalon hyllylle odottamaan jotain toista tosiostajaa
olis se komeeta jos tarttis jossain noin suurta jakoavainta, ainakin haba kasvais,
vaikka komee habahan mulla jo nytkin on
ainakin vasemmassa käsivarressa kun siinä on se pääkallo
 
 
tankkasin furyyn 20 litraa bensaa tätä ihanaa kauppakierrosreissua varten ja siitä sitten aikani kuluksi, apukuskin paikalla kun istuskelin, riimittelin vähän popedaa uusiksi:
 
apsi vei pois sen minkä sain
tilipäivänä työnantajaltain
mua sureta ei se vei mitä vei
mutta pankkitiliä tää miellytä ei
 
olen ennenkin tankannut autoain vain
varakanisterin takaluukkuunkin hain
kun tankki pohjaton on
vararikko on eessäpäin
 
mullon tankissa kakskytä litraa vain
se riitä ei kunnon cruisailuunkaan
parikymmentä vaivaista litraa vain
sillä tuskin pääsee poriinkaan
parikymmentä litraa vaan
 
auto kulutti bensat ja öljytkin
kierroksia silti lisäilin
kaasupoljinta pohjaan mä painanut en
vähän konetta säälin mä ajattelen
 
mullon tankissa kakskytä litraa vain
siinä on kaikki jonka letkusta sain
sen riitettävä on kun rahaa oo ei
kaiken fury kun vei
 
parikymmentä litraa vain
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti